skip to Main Content

Schagen Actief

Een zwembad of sporthal is meer dan een plek waar je in beweging komt. Zodra je er binnengaat, komen allerlei herinneringen naar boven. Het zijn ontmoetings- en verbindingsplekken. Die maatschappelijke waarde is het bestaansrecht van Schagen Actief. Niet de financiële winst staat voorop, maar de maatschappelijke winst. Wij zijn er om actief bewegen mogelijk te maken, maar ook om ons actief in te zetten voor Schagen, Dirkshorn, Warmenhuizen, Tuitjenhorn en de rest van de gemeente.

Schagen Actief beheert en exploiteert 1 binnenzwembad, 2 buiten zwembaden en 6 sporthallen en gymzalen. Wij proberen dit zo efficiënt en rendabel mogelijk te doen en de financiële administratie speelt daar een belangrijke rol in. De Medewerker Financiële Administratie zal standplaats Alkmaar hebben, waar geschakeld kan worden met collega’s. Ook zal de Medewerker Financiële Administratie naar eigen inzicht en indeling op locatie in Schagen een deel van de taken uitvoeren.

Wil jij bijdragen aan het inrichten en uitvoeren van de financiële processen binnen een dynamische en groeiende omgeving? Zet je in voor de groei van een sociale en dynamische onderneming met ambitie!

Typering

De Medewerker Financiële Administratie is werkzaam binnen de financiële administratie van Schagen Actief. Hij/zij voert de financiële administratie uit, vervult een cruciale signaalfunctie binnen de organisatie en denkt en helpt actief mee om verbeteringen te realiseren in de bedrijfsprocessen binnen een groeiende en veranderende onderneming.

Opleidingsniveau

De Medewerker Financiële Administratie beschikt over een afgeronde opleiding op MBO-niveau in financieel administratieve richting, aangevuld met relevante werkervaring. Hij/zij heeft een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Ervaring met boekhoudkundige pakketten (bij voorkeur Twinfield), kassapakketten en Microsoft Office is noodzakelijk voor deze functie.

Positie en doelstelling

De Medewerker Financiële Administratie rapporteert aan het Hoofd Administratie. In deze afwisselende functie is de Medewerker Financiële Administratie verantwoordelijk voor de uitvoerende financiële afwikkelingen van ons bedrijf. Daarnaast stelt hij/zij zich het verder uitbouwen van de kwaliteit van de huidige (financiële) processen alsmede financiële structuur ten doel (werkkapitaal, liquiditeitssturing).

Profiel

De ideale Medewerker Financiële Administratie is gedreven, flexibel en ondernemend. Hij/zij is stressbestendig in verband met de werkzaamheden die onder tijdsdruk kunnen staan en de hectiek waar een groeiende onderneming mee te maken heeft. Tevens is hij/zij integer bij het verwerken van vertrouwelijke gegevens, zoals financiële en/of persoonsgegevens.

Taakomschrijving
Uitvoerende en adviserende taken m.b.t. financiële administratie, waaronder:

  • Kascontroles
  • Debiteuren/crediteuren beheer
  • Coderen en boeken
  • Archiveren
  • Facturatie
  • Maandafsluiting
  • Maand/kwartaalrapportages maken
  • Opstellen van diverse financiële overzichten, zoals de begroting, prognoses en bedrijfsrapportages en hiermee zorgdragen voor een doelmatige informatieverschaffing voor de beleidsvoering.

Competenties en vaardigheden

  • Accuraat, zelfstandig en proactief
  • Kwaliteits- en resultaatgericht
  • Stressbestendig en flexibel (om kunnen gaan met verandering)
  • Affiniteit met de branche

Wat bieden wij?

  • Een zelfstandige functie bij een groeiend en dynamisch bedrijf.
  • Standplaats Alkmaar, met wisselend ‘werk op locatie’ in Schagen.
  • In eerste instantie gaat het om een jaarcontract, met uitzicht op verlenging of een vast dienstverband bij goed functioneren.
  • Zowel parttime als fulltime invulling van de functie is mogelijk.
  • Goede arbeidsvoorwaarden conform de CAO Zwembaden en een pensioenregeling. De functie wordt ingeschaald op schaal 5 van de CAO Zwembaden.
  • De functie is beschikbaar per september/oktober, in overleg.

Procedure

  • Herken jij je in de functie? Solliciteer dan uiterlijk 18 augustus 2019 door een motivatiebrief en je CV te sturen naar personeelszaken@schagenactief.nl
  • Heb je nog vragen over de functie? Stuur een mailtje naar personeelszaken@schagenactief.nl en we kijken wie er het beste contact met je op kan nemen.
  • De eerste gespreksronde zal gepland worden in de week van 28 augustus 2019.
  • Indien je wordt aangesteld als onze nieuwe collega, dan zullen we vragen om een Verklaring Omtrent Gedrag (kosten declarabel).

Door een sollicitatie in te sturen geef je aan de algemene voorwaarden voor sollicitanten te hebben gelezen en hiermee in te stemmen.

Back To Top